СУПТО 2019

ОЧАКВАЙТЕ НОВЯТ НИ ПРОДУКТ, по който работим в момента - СУПТО 2019


НОВО !!! Сроковете по Наредба Н-18 са променени на - 31.01.2020 за СУПТО и 31.03.2020 за електронните магазини. За подробности:Държавен вестник.




В тази връзка макар, че нашият продукт е почти готов ще задържим малко неговото пускане:

1. За да видим дали няма да има някакви промени по наредбата и да получим последните тълкувания на НАП за множеството практически въпроси които са се събрали.
2. За да можем да добавим още повече полезни функции към него.
3. За да добавим още модели фискални устройства.
4. Да направим по-подробни тестове, за да сме сигурни, че работата с него ще е наистина безпроблемна и сигурна.




Защо нов продукт, а не актуализация на старите ?

- Защото фирмите които не приемат разплащания в брой или с карти, или ползват програмите ФАКТУРИ или СКЛАД в търговски обекти в които не се приемат разплащания в брой или с карти, не са длъжни да променят начина си на работа и могат да продължат да ползват старите продукти без никаква промяна. Промените в законодателството са за фирмите които приемат разплащания в брой или с карти и в същият търговски обект ползват софтуер ( почти всеки софтуер в който се въвеждат цени, бройки , номенклатури и т.н.) . Тези промени са значителни, а глобите са големи, не само за крайните ползватели на софтуера, а и за разработчиците, ако изискванията не са спазени. Съгласно новите промени, процедурите по които започва и приключва една продажба нямат нищо общо с издаването на фактура от обикновения софтуер за фактури.

Промените в закона макар да се представят, като незначителни за фирмите, всъщност ще доведат до сериозни промени в работата ви. Не става дума само за проста подмяна на фискалните устройства и елементарно свързване на фискалните устройства със софтуера. Софтуера за управление на продажбите трябва да отговаря на много изисквания, описани в приложение 29 на наредба Н-18.

Продукта ще може да бъде използван както от фирми занимаващи се с УСЛУГИ така и фирми които търгуват със СТОКИ. В него търсим както винаги удобството и лекотата на работа за нашите клиенти, но все пак са направени някой компромиси заради изискванията на закона.

Стандартно са заложени сладните модули, които вече тестваме преди окончателното пускане на продукта:

ИМПОРТ
- Възможност за импорт на контрагентите и артикулите/услугите от старите ни продукти


ПРОДАЖБИ
- С възможност за два режима:
- - 1. КАСА НА МАГАЗИН - с възможност за работа с баркод, плащания в брой и с карта
- - 2. СЛОЖНИ ПРОДАЖБИ с издаване на ПРОФОРМИ, СТОКОВИ РАЗПИСКИ, ПРОТОКОЛИ ЗА УСЛУГИ, ФАКТУРИ, АВАНСОВИ ФАКТУРИ, ДЕБИТНИ/ КРЕДИТНИ известия, АНУЛИРАНЕ, СТОРНИРАНЕ, МНОГОВАЛУТНИ ОПЕРАЦИИ, INVOICE . Автоматизирано генериране на всички документи на базата на информацията въведена в продажбата. За улеснение - възможност за приключване на продажбата с един бутон.

ПЛАЩАНИЯ
- С възможност за следене на плащанията и отразяване частични , авансови плащания и смесени плащания

ФАКТУРИРАНЕ
- С възможност за издаване на Авансови фактури, фактури , дебитни / кредитни известия

СКЛАД - незадължителен за ползване модул. С поддръжка на складови наличности, поддръжка на няколко склада, възможност за анулиране на складови разписки при неприключена продажба, възможност за връщане ( сторниране ) на стоки по вече приключени продажби. Възможност за продажба на неналични стоки с проследяване и завършване на продажбата след като стоките са налични.

СПРАВКИ

АРХИВИРАНЕ

ЕКСПОРТ И E-MAIL - Всички документи, могат да бъдат експортирани в PDF, TIFF, DOC като и да бъдат изпратени по e-mail директно от програмата. Пограмата поддържа и регистър на изпратените съобщения за справка или повторно изпращане ако е необходимо. Нов подобрен алгоритъм за генериране на PDF за безпроблемно отваряне на различни видове устройства.

ОДИТ и ЕКСПОРТ - за достъп на служителите на НАП при евентуална проверка - задължителен модул по закон.

ВРЪЗКА С КАСОВИ АПАРАТИ - за начало на ДЕЙЗИ, ДАТЕКС, ТРЕМОЛ и ЕЛТРЕЙД. Вече имаме разработен собствен модул, работещ под Windows, за управление на фискалните устройства, който може да управлява фискалните устройства на 4-те фирми. Нашият продукт позволява работа от няколко компютъра с едно фискално устройство - свързано към един от компютрите.
Ако закупувате касов апарат предварително, единственото което е необходимо е касовият апарат да е свързан по COM порт с компютъра. Останалите настройки за връзка ще направим ние при свързването със софтуера.

Ако срокът бъде удължен предвиждаме и МОДУЛ ЗА ИМПОРТ НА ПРОДАЖБИ - евентуално, за да бъде използван за импорт от електронни магазини и сайтове, които не са СУПТО.

Новият продукт ще бъде деклариран в НАП веднага, след като е готов в рамките на предвидените срокове.

Това е значителна инвестиция и за нас, тъй като сроковете за разработка са изключително кратки, а отговорностите са огромни, така че не можем да си позволим да издържим на ценовия диапазон на старите ни продукти . Продукта ще може да се ползва само като 'софтуер като услуга' - срещу абонамент. Това което ви гарантираме е, че цената ни е ОТКРИТА, няма скрита поддръжка например или такси, които задължително трябва да се плащат допълнително. Няма и първоначална такса за закупуване на лиценз. В абонамента освен наем за продукта е включена, дистанционна поддръжка и актуализации, което означава че при необходимост от техническа поддръжка такава ще ви бъде оказана дистанционно, без да заплащате допълнително за услугата. Цените са както следва :
      - При заплащане за 12 месеца. -14.80 лв./месец без ддс - Цена за *допълнителни лицензи 4.80 лв./лиценз/месец без ддс.
      - При заплащане за по малък от 12 месеца период, абонамента е 24.80 лв./месец без ддс. - Цена за *допълнителни лицензи 8.80 лв./лиценз/месец без ддс.

БЕЗ ПЪРВОНАЧАЛНО ЗАКУПУВАНЕ, БЕЗ ДОПЪЛНИТЕЛНИ ТАКСИ, С ВКЛЮЧЕНА ДИСТАНЦИОННА ПОДДРЪЖКА

* Допълнителни лицензи - ако същата фирма използва софтуера от няколко компютъра.



Клиенти с активен абонамент за програмните продукти ФАКТУРИ или СКЛАД ще могат да преминат към СУПТО 2019, ако решат, като остатъка от абонамента им ще бъде приспаднат от абонамента за СУПТО. Предвиждаме и данните за клиентите и артикулите/услугите да могат да бъдат прехвърлени в новият продукт.

Фискални устройства с който новият софтуер ще има връзка като за начало, ще са на фирмите:
ДЕЙЗИ, ДАТЕКС, ТРЕМОЛ и ЕЛТРЕЙД

Регистрирайте се за да ви изпратим съобщение, когато продукта е готов.
Вашата регистрация ще ни помогне да видим кои фискални устройства са предпочитани за да наблегнем на тяхната интеграция.
e-mail (задължително поле):
Касов апарат, от кой производител ще ползвате ? :
Въведете кода :
Антиспам код  
Приемам личните ми данни да бъдат използвани за изпращане на еднократно съобщение относно продукт СУПТО 2019,
съгласно декларацията за поверителност на този сайт.
 
РЕГИСТРИРАЙ ME





България
София 1111
ул.Манастирска 1Б, вх.А, офис 2
тел.: +359 2 9719930
+359 88 9265535, +359 2 9995025
с цел подобряване на обслужването - всички разговори се записват.
e-mail: двоен клик за дa видите
работно време :
понеделник-петък
09:00-12:00, 13:00-18:00
Срещи в офиса - само след уговорен час.
Условия за ползване

Декларация за поверителност
Лицензионно споразумение
Ключови термини
FaceBook     FaceBook     FaceBook

Copyright © 2004-2019 , ProSystems Ltd