| НАЧАЛО  | ЗА НАС  | КЛИЕНТИ  | ЗА КОНТАКТ
 
 
ВИНАГИ ИМА РЕШЕНИЕ    
    ВХОД ЗА КЛИЕНТИ
  ЕИК/Булстат :   
  парола :
  ЗАБРАВЕНА ПАРОЛА
  РЕГИСТРАЦИЯ КЛИЕНТ

    ПРОДУКТИ
 
  

ФАКТУРИ 2017

  

TRAVELLER 1.0

  

СКЛАД 2015

  

МАТЕМАТИКА 1-3 клас.

  

ФАКТУРИ 2016

  

ФАКТУРИ 2015

  

ФАКТУРИ 2014

  

ФАКТУРИ 2013

  

ФАКТУРИ 2012

  

ФАКТУРИ 2011

  

ФАКТУРИ 2010

  

ФАКТУРИ 2009


    РЪКОВОДСТВА ЗА РАБОТА
 
  

ФАКТУРИ 2017

  

TRAVELLER 1.0

  

СКЛАД 2015


КИРИЛИЗАЦИЯ Windows 10
отстраняване на проблем 'йероглифи', 'маймуница', и т.н.


Въпроси и отговори за : ФАКТУРИ 2015



   ЗАДАЙТЕ ВЪПРОС :  

Потребител : 
 
Задайте вашия въпрос тук :   
Въведете числото сто двадесет и три:
Отговор до 24 часа.

   ОТГОВОРИ :  

Въпрос зададен от :Анонимен в : 8:6:10 на 7.10.2016 

Здр. от няколко месеца използвам тази програма, всичко е наред. Налага се да сменя компютъра. Какво може да се направи относно инсталацията на нов компютър, трябва ли отново да плащам и как ще се прехвърли информацията-пуснати фактури, контрагенти и т.н. Благодаря ви!

  1.на стария компютър трябва да деактивирате програмата от сервизни, деактивиране. 2. Копирайте папката prosystems от стария на новия компютър. 3. Стартирайте на новия компютър от файла mainprog.exe и когато ви поиска активиране активирайте през интернет.


Въпрос зададен от :КАРУЕЛ ООД в : 16:11:12 на 14.6.2016 

Какво правим с WINDOWS 10 и програмния продукт за фактури. Става все по наложително да преминем от WINDOWS 7 на WINDOWS 10

  - Работите с Windows 10. Програмата е 100% съвместима със всички версии на Windows в това число и Windows 10.
Ако имате абонамент за поддръжка и имате някакви затруднения, можете да позвъните.


Въпрос зададен от :Анонимен в : 18:14:11 на 4.6.2016 

В програмата предвижда ли се да се добави баркод за уникалност на издадения документ?

  За сега не се предвижда


Въпрос зададен от :Анонимен в : 14:28:33 на 2.6.2016 

Здравейте,ваши клиенти сме от доста време.Сега забелязах,че в профила ни пише,че нашия абонамент за актуализацията е изтекъл на 07.01.2016 ?Имаме издадена и платена фактура за 2016 година.Да разбирам ли ,че има актуализации през настоящата година от които аз не мога да се възползвам?Последната направена актуализация от мен е от 21.09.2015 .Предварително благодаря .

  Стига да разберем от коя фирма сте , веднага ще проверим дали има грешка в профила ви и ще я отстраним . Изпратете данните на фирмата на следния еmail: office@prosystems.bg


Въпрос зададен от :Анонимен в : 15:37:36 на 25.5.2016 

Искам да попитам дали е коректно когато издавам фактура на физ. лице от чужбина на мястото на ЕГН-то му да поставям 10 деветки?

  Най добре се консултирайте с вашия счетоводител. Програмата позволява да въведете каквото пожелаете.


Въпрос зададен от :Анонимен в : 19:32:36 на 24.5.2016 

Здравейте,какви формати документи поддържа програмата. При въвеждане на текст от документ.DOC или документ.ODT ще се разчете ли в програмата правилно?

  Програмата не чете МС Офис и Опен Офис. Може би не ви разбираме правилно въпроса. Ако искате да копирате текст в описанието той трябва да е с енкодинг Windows 1251.


Въпрос зададен от :Velgraf OOD в : 15:10:35 на 6.4.2016 

Имаме мрежови вариант с 8 раб.места .Правиме нова работна станция.Какво да направим?

  Ако е 9 то работно място трябва да се заплати допълнителен лиценз.


Въпрос зададен от :Димитрова в : 16:3:48 на 22.12.2015 

Здравейте,защо когато принтирам справката за издадени документи ,графата в която са датите на падеж не излиза?И как може ако имаме частично плащане по дадена ф-ра, в справката за неплатени ф-ри да излиза само сумата която контрагента има да доплаща,защото в момента или слагаш отметка на цялата сума и излиза че всичко е платено или ако не сложиш отметка-всичко си стои за плащане?

   В момента тези данни не са заложени в печатната справка. В някоя от следващите актуализации ще добавим информацията която описвате.
Частичните плащания могат да се въвеждат от ЕКСТРИ, ПЛАЩАНИЯ


Въпрос зададен от :Георгиев в : 11:30:16 на 24.9.2015 

Здравейте, Ваш клиент съм и съм изключително доволен от програмата. Сблъсквам се със следния малък проблем и се надявам да намерим някакво решение. Тъй като, издавам ежемесечно фактури на едни и същи клиенти, използвам функцията "НОВ ДОКУМЕНТ СЪС СЪДЪРЖАНИЕТО НА СТАР". Избраният "стар" документ се оцветява с червена лента след което издавам новия. Проблемът е, че след като издам новият документ, червената лента се премества в края на списъка със "стари документи". След което ми се налага отново да търся в списъка следващия "стар документ" и често става объркване и дублиране. Възможно ли е, след затварянето на прозореца "Документ" - списъка със стари документи да запазва мястото си и маркирания с червено ред да си остава. Благодаря Ви. Поздрави.

  Ок, ще го помислим в някоя следваща актуализация


Въпрос зададен от :Анонимен в : 14:11:14 на 8.9.2015 

Здравейте не намирам бланка за кредитно известие.Къде да търся ако има?

  В дясно от надписа ФАКТУРА имате отметки за ДЕБИТНО и КРЕДИТНО известие


Въпрос зададен от :Десислава Неделчева в : 9:29:10 на 17.7.2015 

Здравейте, възможно ли е на някоя от бланките на Фактури 2015 да се виждат 2 банкови сметки . Предварително благодаря за Вашия отговор.

  Бланка 18 има две банкови сметки . Но е малко по специфична.




 |  Начало  |  За нас  |  Клиенти  |  За контакт  | 
PROSYSTEMS Ltd. © 2004-2016

www.portal-bg.com www.shopping-bg.com www.bgden.com www.probilling.eu
    НАВИГАЦИЯ
  ЦЕНИ
  ЗАЯВКА ЗА ЗАКУПУВАНЕ
  КАК ДА ЗАКУПЯ ?
  ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ
  ПОМОЩ И ПОДДРЪЖКА

    АКТУАЛИЗАЦИИ
 
  

ФАКТУРИ 2017

  

TRAVELLER 1.0

  

СКЛАД 2015

  

ФАКТУРИ 2016

  

ФАКТУРИ 2015

  

ФАКТУРИ 2014

  

ФАКТУРИ 2013

  

ФАКТУРИ 2012

  

ФАКТУРИ 2011

  

ФАКТУРИ 2010

  

ФАКТУРИ 2009


    НАЙ НОВОТО

    НОВИНИ

  Вече работи услугата
"ДИСТАНЦИОННА ПОДДРЪЖКА ПРЕЗ ИНТЕРНЕТ".
  За статуса на услугата, вижте оранжевия банер в лявата част на сайта.
  Информацията е динамична и показва текущото състояние на услугата - свободен телефон , свободна интернет линия за поддръжка.

още информация...